З чого складається модельне портфоліо?

Модельне портфоліо складається з двох частин: формальної (обов’язкової) і неформальної (довільній). Обов’язкова частина повинна бути в будь-якому модельному портфоліо.

Ракурси для обов’язкової частини фото портфоліо: анфас, профіль, оборот в три четвертих

Кадрування: крупний план (голова і шия), портрет по груди, портрет по пояс, портрет у повний зріст (загальний план)

Одяг. Потрібні фото в: обтягуючому трико (легкий макіяж), купальнику, нижній білизні, шортах з короткою майкою, вечірній сукні (вечірній макіяж), спортивному одязі, діловому одязі, джинсах і футболці, плащі / пальто.

Варіанти зйомки неформальної частини портфоліо. У довільній частині можна розігрувати невеличкі сценки з життя, щоб показати людину в його природному вигляді. Така зйомка може виходити за межі студії. Наприклад, модель може розмовляти з ким-небудь (в кадрі лише модель) і виражати певні емоції. Модель може знаходитися на робочому місці, на відпочинку, займатися спортом (мета — показати людину в русі) і т.д.

Додатково до основної частини портфоліо модель може реалізувати деякі образи:

Подіумна модель, типова модель (модель під певний, яскраво виражений типаж), примірювальна модель (модель для дизайнерів одягу), real life модель (зіграти звичайної людини перед камерою теж треба вміти), модель для каталогу (образ містить типові риси, мінімум індивідуальності) , етнічна (модель, що має яскраво виражені ознаки визначеної раси / народності), вікова (модель, що представляє конкретну вікову групу), неформальна (нестандартний образ людини — емо, панк, рокер і т.п.)

 

Статті  по темі:

Що потрібно знати людині, яка вперше йде на зйомку в студію?

Обов’язково подумайте перед зйомкою, який результат Ви бажаєте від неї отримати. Які будуть фотографії за жанром та емоційної насиченості, яких фото Вам більше потрібно-великих планів або у повний зріст. В залежності від того, для чого і де Ви хочете використовувати фотографії, фотозйомка буде зроблена так, щоб знімки максимально розкривали ідею зйомки для конкретно поставленої задачі.

Створення образу. Деякі люди не вдаючись до допомоги фахівців, воліють собі самі створити образ. Якщо Ви робите знімки для домашнього користування, цього може виявитися цілком достатньо. Але, якщо Ви надалі плануєте використовувати ці фотографії для модельних агентств, у портфоліо, для реклами і іншого, доведеться докласти максимум зусиль як час самої зйомки, так і при створенні образу. Подумайте про те, чи потрібен Вам візажист, стиліст або перукар. Врахуйте, в студії переважно замовляти послуги професійного візажиста, тому звичайний макіяж і макіяж для студійної фотозйомки істотно відрізняються.

Вибір одягу. Не соромтеся і беріть з собою гору одежди.Конечно, зйомка в студії може вийде приголомшливе якщо Ви обернетеся в шматок тканини і оригінально попозіруете. Тим не менше, коли людина приходить з купою одягу, зрозуміло, що це дуже різноманітить фотосесію. Справа в тому, весь одяг треба випробувати перед камерою. Є речі, які красиво виглядають в житті, але можуть невдало виглядати на фото. І навпаки. Однозначно уникайте одяг з великими написами, малюнками і лейблами (якщо це не жанрова фотосесія, що припускає специфічний образ). Будь звичні й незвичні аксесуари або предмети теж можуть зробити фотографію більш цікавою для глядача. Помилково думати, що білий одяг буде погано виглядати на світлому фоні, а чорна на світлому. Основна особливість роботи в студії — кероване освітлення. Студійне освітлення завдяки різноспрямованим джерелам світла може завжди правильно відокремити модель від фону.

Вибір взуття. Правильно вибирайте взуття. Наприклад, якщо Вам потрібні фото у літньому сарафані, до нього навряд чи підійдуть чобітки (навіть з м’якої шкіри в тон до сарафана). А ось як раз до речі будуть легкі сандалі. Взуття, яку Ви будете використовувати на фотозйомці, повинна бути змінною і чистою.

Процес зйомки. Що стосується самого процесу зйомки, то він залежить від поставленої мети фотосесії. Кожен кадр буде збудований відповідно з поставленим завданням. Щоб в результаті Ви виглядали в кадрі гармонійно, композиційно правильно і природно, Вам буде розказано, яку позу прийняти, як і куди дивитися, які емоції виражати.

Приклади студійних портфоліо від Olegasphoto

Вплив перспективи на побудову композиції в кадрі

У фотографії так чи інакше завжди присутні елементи абстракції. Тому завжди дуже важливо коректно осмислити композицію кадру. Композиція повинна бути такою, щоб її можна було легко розпізнати. До прикладу, якщо спостерігач знаходиться на залізничному полотні з поглядом, спрямованим уздовж нього, то дистанція між рейками буде виглядати все менше по мірі віддалення від спостерігача. Це базове властивість перспективи в кадрі. Однак, якщо ви будете використовувати довгофокусний об’єктив для фотографії віддаленого об’єкта, то розміри цього об’єкта візуально виявляться більшими, ніж у аналогічного об’єкта поблизу від камери.

З загальної точки зору проблема створення перспективи полягає, по суті, у виборі відстані точки огляду. Справа не в характеристиках вашого об’єктива. Ця думка вказує не стільки на недоречність абстракції в фотографії, скільки на те, що з абстракцією завжди потрібно звертатися з обережністю. Приміром, такі способи фотодруку, як негативний, висококонтрастний або з ефектом сепії можуть допомогти підкреслити об’єм і перспективу кадру. Врахуйте такий фактор, як використання тіні в цілях досягнення ефекту глибини простору кадру при предметній зйомці.

Существуют так звані лінійна і повітряна перспективи. Ці техніки використовуються для досягнення цільного враження перспективи на знімках. Лінійна перспектива була розглянута в прикладі з рейками поїзди, що йдуть вдалину. Повітряна ж перспектива означає зміну тону предметів, що знаходяться на різній відстані від фотографа. У такій перспективі більш світлі тони асоціюються з найвіддаленішими предметами, а темніші — з блізкорасположенном. Частково такий ефект пояснюється світлою тональністю неба і більш темною тональністю землі, що асоціюються з пейзажем. Повітряну перспективу можна створювати використовуючи туман. Це призведе до деякої неясності відображення віддалених об’єктів, що теж буде причиною їх світлого тону. Повітряна перспектива чітко посилює сприйняття глибини простору при зйомці гірських пейзажів. У таких випадках очі глядача при розгляданні знімка поступово переглядають сюжет, перескакуючи від однієї ділянки до іншого. У будь-який момент для глядача частина знімка буде різкою, а частина — розмитою. Така відмінність у удаваній різкості збільшує відчуття, що різні ділянки на фотографії розташовані на різних відстанях.

Отже ми розглянули основні типи перспективи та їх вплив на сприйняття кадру. Перший тип — лінійна, коли при погляді на рейки, що йдуть в далечінь, глядачеві здається, що вони зближуються. Друга — повітряна, що означає різний ступінь освітленості в об’єктів, що знаходяться на різній відстані від спостерігача. Вибудовуючи композицію в кадрі, пам’ятайте про вплив цих різних способів людського зорового сприйняття.