Весільна фотографія — один з типів зйомки, який вимагає від фотографа дійсно високої кваліфікації. Тому замовити фотографа на весілля коштує певних грошей. За ці гроші весільному фотографу належить показати вміння знімати портрети всіх типів: і поясні, і в ріст, і великопланові, і групові. Крім портретної фотографії, йому також потрібно використовувати повний арсенал з репортерської фотографії. Вона включає в себе навички зйомки як на вулиці при яскравому сонці, так і грамотне використання спалахів в неосвітлених приміщеннях. Крім здатності знімати репортаж, тобто фіксувати те, що відбувається і не втручатися в хід заходу, хороший професійний фотограф завжди повинен побут здатний створити ідею і втілити пару сюжетів, які гарантовано порадують заказника. Такі кадри не повинно бути соромно повісити на стіну або на килимі.

Крім цього, фотограф на весілля повинен бути здатний освоїти сучасні прийоми ретуші портретів, а це, в свою чергу, потребує комп’ютерну грамотність.

При виконанні специфічних завдань, що стоять перед весільним фотографом, необхідні особливі інструменти. Наприклад, на весіллі переважно мати дві камери. На одну тушку одягаєте гарний ширококутний об’єктив, а на другу зум-телевик. Весілля — це послідовність обов’язкових церемоній, що відбуваються в дуже швидкому ритмі. Фотографу потрібно встигнути зафіксувати всі найбільш важливі події для молодят у найвдаліші моменти. Наприклад, ніхто не стане заради фотографа повторювати підписання документів в РАГСІ (якщо ви не встигли поміняти об’єктив). Тому другий апарат при собі — гарантія, що ви все встигнете.

Цифровими зеркалками дуже зручно користуватися для зйомки весіль. Не важливо, якої фірми у вас камера. Набагато важливіше висока швидкість зйомки та запису. Якщо вона повільно знімає — ви не встигнете відобразити всю гаму емоцій молодят, а якщо повільно записує — поки камера буде задумливо підморгувати зеленою лампочкою, ви не встигнете зняти найважливіше.

На весіллі потрібна різка та світлосильна оптика. На знімках не повинно бути видно цифрового шуму і зернистості. Також, на обидві камери варто одягнути зовнішні спалахи з поворотними головками і Софтбокси.

У портфелі у весільного фотографа неодмінно повинен лежати штатив, тому можуть бути випадки, коли потрібно буде знімати в залі з мізерним освітленням. Спалахи вирішують проблему лише частково. Повністю ними висвітлити такі приміщення неможливо. Штатив дозволить якісно зняти інтер’єр ресторану, де відбувається свято.

Такі основні поради щодо роботи весільного фотографа. Є ще багато нюансів, які приходять із досвідом.